המלצה על חנות ספרים באשדוד

מתי לאחרונה חוויתם את חוויית ההתנתקות מהעולם החיצוני וההתמסרות לרומן מרגש, עלילה השואבת אתכם אל עולם אחר שנדמה שכבר נשכח מהעולם או סיפור מסעיר חושים המזכיר לכם את העולם האמתי שאתם חיים בו? מתי לאחרונה ביקרתם בחנות ספרים ופשוט לא רציתם לחזור הביתה? חווית הביקור בחנות ספרים המעוררת את הדמיון, מעשירה את החיים ומעניקה תחושת נוכחות בכל רגע נתון בתוך עלילת הספר – היא חוויה השמורה לאוהבי הספרים האמתיים. זוהי החוויה שמציעה סטימצקי סניף ביג באשדוד.

מלא ספרים

למה לנסוע רחוק?

חנות ספרים בעלת היצע עשיר, כזו המאפשרת לנו לצלול לתוך המגוון העצום, היא מה שהופך את הביקור בחנות לחוויה בלתי נשכחת. אם אתם נכנסים לחנות ספרים, מריחים את הריח המוכר של דפים חדשים, פותחים ספר ונהנים מהתחושה של קריאה מדף אשר יצא מבית דפוס – אתם כנראה כבר יודעים על מה מדובר.

אין צורך לנסוע רחוק בשביל ליהנות מחנות ספרים המציעה מגוון רחב של אפשרויות קריאה: הסניף של סטימצקי באשדוד הינה בין הסניפים בעלי ההיצע הנרחב והמרתק ביותר באזור. בחנות תוכלו למצוא ספרי בישול וספרי פנטזיה, ספרי טיולים והיסטוריה, ספרי מדע ורומנים – כל מה שחיים טובים יכולים להציע נמצאים בסניף הדרומי.

ספר לכל שימוש

ספרים מהווים עולם ומלואו, ולא רק להעשרת עולם הדמיון: סיפורים, מתכונים, ספרות תיעודית וכן ספרות מדעית והיסטורית – כולם יוצרים לנו חוויית חיים עשירה ומעמיקה. במקום להסתפק באינפורמציה שטחית הקיימת באינטרנט למכביר, ספרים פותחים בפניך עולם שלם של אפשרויות בלתי מתכלות להעשרה ומיצוי הידע.

חנות ספרים

להתנתק ולקרוא

מה יותר מרגש מהאפשרות להיכנס לחנות – למצוא את הספר שמושך את עיניכם יותר מכל ופשוט לצלול לתוכו? הזדמנויות כאלה ואחרות פותחות בפניכם צוהר שלם לרגעים בלתי נשכחים. אוהבי הספרים האמיתיים שבינינו לא ישכחו לעולם את הספר שגרם להם לשכוח מהעולם לכמה ימים טובים, את התיאורים המפורטים בספרים המרתקים ביותר שהשפיעו על כל הילדות, את המראות הנשקפים מעיני הדמיון כשמצליחים להתנתק מהעולם ולצלול לספר טוב…

אבל ספר טוב לא חייב להיות רק רומן, ספר טוב יכול להיות גם ספר היסטוריה, המגולל את סיפורה של מעצמה או מלחמה שהשפיעה על כולנו. ספר טוב יכול לתת לנו את הפרטים המדויקים של מה שקרה במלחמת העצמאות או בפצצה על הירושימה, כך שנרגיש כאילו היינו בדיוק שם, באותם רגעים ממש. ספר טוב יכניס אותנו לאווירה, ולא משנה איפה אנחנו נמצאים או באיזה מצב רוח אנחנו.

לכל תחום עניין – ספריה משלו

ספרים לא חייבים להיות ממוקדים בקהל יעד "משכיל" או בעל התמחות מסוימת. ספרים איכותיים יכולים להיות לא פחות מעשירים כאשר הם ממוקדים בתחום עניין, עולם או תרבות מסוימים. באופן זה למשל, בסטימצקי תוכלו למצוא מגוון עצום של ספרים בתחומי העניין הבאים:

  • גינון – כל מה שנוגע לטיפוח הגינה, בנייה ויצירה של גינות, אילו צמחים לשתול ובאילו עונות של השנה? כמה להשקות? אילו כלים לקנות לגינה הפרטית ואילו כלים נדרשים לגנן החובב? כל אלו ואחרים מהווים פתח לעולם שכולו עונג צרוף ומתמשך.
  • בישול – עולם הבישול הולך ומתרחב ככל שהכפר הגלובלי הולך ומצטמצם. תבשילים שהיו עד לא מזמן ייחודיים לתחום ספציפי, הופכים להיות מנת חלקם של בשלנים ברחבי העולם כולו. כל תרבות מביאה עמה את הטעמים הייחודיים לה והודות לספרי בישול כלל עולמיים, גם אתם יכולים להפוך להיות בשלנים מקצועיים.
  • מחשבים – עולם המחשבים הולך ומתפתח מרגע לרגע. אם אתם סבורים כי הדרך הטובה ביותר ללמידה היא באמצעות קורסים אונליין, אתם מוזמנים לחשוב שוב: ישנם לא מעט ספרים שמהווים את הבסיס ללמידה מעמיקה, יסודית ואיתנה – המשמשת את טובי המתכנתים עד ימינו אנו.
  • ספרי פנטזיה – עולם הפנטזיה הוא עולם עצום בפני עצמו. אינספור חוויות והרפתקאות ממתינות למי שרוצה להכיר את הצדדים האחרים של העולם. ספרי פנטזיה מעניקים הזדמנות להכיר היבטים נוספים של עולם הדמיון.
    בסטימצקי סניף אשדוד תוכלו למצוא את כל אלו ורבים אחרים, ההופכים את חוויית הקריאה לחוויה בלתי נשכחת. זה מתחיל במשפט וזהו סיפור שלא נגמר…
ספר פתוח

לנוחיותכם, תוכלו למצוא את שעות הפתיחה של כל חנויות הספרים של רשת סטימצקי באתר שעות-פתיחה.org.il

מעוניינים לפרסם כתבה באתר In4u? צרו קשר דרך התפריט שבתחתית העמוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *