כתובות וטלפונים של מוסדות לימוד בישראל

אם הינך מעוניין/ת להגיע למוסד לימוד כזה או אחר בארץ ישראל הקטנה, בין אם הינך סטודנט/ית באותו המקום, יש לך שם איזה סידור לסדר או שפשוט בא לך לבקר באותו המוסד הלימודי, אתר In4u כאן לשרותך עם כל המידע שאת/ה צריך/ה לדעת.

באתר In4u תוכל/י לקבל את הכתובות, מספרי הטלפונים והפקס של כל האוניברסיטאות והמכללות ללימודים אקדמיים בישראל בצירוף מפות הגעה ותקציר על כל מוסד ומוסד, המידע על מקומות הלימוד באתר מסודר על פי סדר הביקוש המוערך על ידי צוות האתר, מאחר ומברית החיפושים נעשים על האוניברסיטה הפתוחה, היא ממוקמת הראשונה ברשימת מוסדות הלימוד ב-In4u.

בנוסף באתר יתפרסמו חוות דעת של סטודנטים על חווית הלימודים במוסדות הלימוד השונים, לדוגמה ראה מאמר על חווית הלימוד במסלול תופים בבית ספר רימון.

במידה והנכם מעוניינים שנוסיף כתובות ומפות הגעה למקומות נוספים אשר טרם נמצאים באתר אנא צרו קשר בעמוד יצירת הקשר וצוות In4u יעשה מאמץ לסייע לכם בהקדם האפשרי, הנכם מוזמנים להוסיף את אתרינו לרשימת האתרים המועדפים, זאת על מנת שתוכלו למצוא במהירות כל כתובת וטלפון של אוניברסיטה או מכללה אקדמית הפועלת בארץ, שתהיה לך גלישה מהנה.

כתובות וטלפונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *